18. listopadu 2010

Orlik III Olympijsky

Pravidelně sleduji tyto stránky a jen obdivně kroutím hlavou nad vašimi modely. Tak mi to nedalo a musím se také pochlubit, jak pokračuji na Orliku. Zaměřil jsem se na trup a kokpit. Veškeré RC vybavení je pod sedačkou pilota. Jako zdroj bude sloužit 2x dvoučlánek Li-Pol napojený do Max-Bec od Jetiho.
Za sedačkou pilota je pouze servo směrovky a výškovky. Rám kabiny je z překližky a zasklení je složené z jednotlivých dílů Vivaku.
Zatím jsem na hmotnosti 6,5 Kg včetně RC vybavení. Předpokládám, že hotový model bude mít cca 9-10 Kg.
Pokud vše vyjde, chtěl bych se opět zúčastnit s Orlikem setkání Rétroplane 2011, které bude tentokrát v Normandii a bude se létat přímo nad mořem.
Petr Mikolášek
LMK Vlašim


4 komentáře:

  1. Hezkýýý, to je krasavec! Ty brzdy jsou zajímavě řešeny. Klasická stavba, no jo, na tohle jsem už líný. Hlavně nedávat do čumáku motor! :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Ten kokpit to je ulet! Libi se mi ze ty budiky jsou videt i ze zadu. Jeste jak tam budou pripojene draty... To me bere :) Z ceho mas prosim ty gumy na odpruzeni pristavaci lyziny? Ja jsem na Salamandre vyzkousel nekolik materialu a vzdycky se mi to po par pristanich utrhne...

    OdpovědětVymazat
  3. Na přístrojích zezadu budou černé hadičky a bude tam ještě malá tlaková nádobka. V kabině mi ještě chybí uvolňovač vlečného lana ovládací páka brzd, otevírání kabiny a nezbytná kapsa na uložení mapy :-).
    Ty gumy na lyžině jsou koupené silentbloky. Na koncích mají navulkanizované plechové destičky se závitem M5.
    Na Salamandře mám gumy z tlumičů bubnu automatické pračky. Navštívil jsem šrotiště :-)

    Petr M

    OdpovědětVymazat
  4. Nádhera, úplne krásny! Vetrone sú najkrajšie, dúfam, že časom aj ja budem mať niečo takéto :)

    OdpovědětVymazat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.