27. prosince 2009

Článek přes e-mail


Článek můžete vložit zasláním na email:

flying.isgreat.prispevek@blogger.com 


Spolu s textem můžete zaslat i fotografie. Ty se automaticky zmenší. Vše se pak automaticky publikuje.

Článek může být zaslán pouze přes autorizovaný email.  Kdo máte o tuto službu zájem, napište mi na rene.valek@gmail.com a já váš email autorizuji.
Pokud se vám i to zdá složité tak mi článek pošlete na můj email a já ho publikuji.


Výhody
  • jednoduché vkládání většího počtu fotek
  • rychlé
  • možnost publikování článku a fotek z mobilu
  • není třeba upravovat velikost fotek. Upraví se automaticky.
Nevýhody
  • článek je nezařazený - bez štíků ( možno dodatečně upravit přes web)
  • autor článku není uvedený jmenovitě, ale jako Flying Is Great.


Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.