9. ledna 2011

SAI KZ-III


V tydnu jsem provadel svou oblibenou cinnost. Listoval jsem v
monografiich a nasel jsem skvely stroj. Neokoukany,trubkovy,hadrovy
presne co jsem dlouho hledal. Mam pokuseni ho postavit! Dnes jsem si
ho alespon nakreslil :)

12 komentářů:

  1. Zajímavé tvary, jaké zamýšlíš rozpětí křídel?

    OdpovědětVymazat
  2. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  3. Líbilo by se mi to v měřítku 1/4. To by pak bylo rozpětí něco pod 2,5m. Ale možná si to cvičně postavím s rozpětím 0,8 nebo 1,4m. Ještě nevím. Zatím se mnou mláti nezvladatelný pocit, že bych KZ-III měl určitě mít :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Navrhuji měřítko 1:3,3, rozpětí 3m, motor 80ccm a můžeš vlekat větroně do 10 kg :-)
    Petr M

    OdpovědětVymazat
  5. Tak co, už přešel nezvladatelný pocit v realizaci? :-))))))

    OdpovědětVymazat
  6. To by byly krásne maketove vleky! Myslíš že by to ta 80desátka utáhla?Že já bambula nedávno prodal 80ZDZ co se mi doma válel :-)
    Částečně jsem začal stavět… no spíš jsem koupil nerezové trubky a zkoušel jsem pájet. Jde to docela dobře. Hrozně by se mi líbilo postavit KZ-III stejně jako originál z trubek. Ale ta cena je pořádná! A taky jsem ještě neobjevil nějaký levný zdroj pájky s 30% stříbra. Takže zatím dumám… Taky mě trošku brzdí v rozletu sice radostná zpráva, ale budu muset díky ní jednoho dne vyklidit dílnu z dětského pokojíku a to mi tam leží nedodělaný Habicht :-) Tož tak je to aj s obrama… Jo a jak ti Petře jde šperkování Olympionika? Slet Retroplane se blíží! :-)

    OdpovědětVymazat
  7. Jáj? Radostná zpráva? Taky jsem dělal z dílny pokojík...:-)

    OdpovědětVymazat
  8. Myslím že 80 ZDZ by to zvládla, na normální létání až kam, ale 110 DL by byla jistota pro aerovleky. Teď se na Orlíku babrám s dokončováním před potažením a to zabere dost času. Příští měsíc snad začnu potahovat. No prostě nemám tu správnou pracovní morálku :-).
    Co se týče radostné zprávy už se to u nás také začíná řešit a plánovat. Mám tu výhodu že ještě jeden pokoj je prázdný :-).
    Petr M

    OdpovědětVymazat
  9. Ty jo jeden pokoj navíc! Závidím! Já už proměřuji velikost kumbálu:-) Musím omrknout jak se modelaří v Tokyu :-)

    OdpovědětVymazat
  10. V pohodě, stavel jsem moje 6m DG1000, nebo 4m VSO v místnosti 2,5x1,5x2,6m.

    http://model.ypsi.cz/index.php?option=com_content&view=article&id=112:vso-10c-4m&catid=46:vetrone-makety&Itemid=86#

    OdpovědětVymazat
  11. Těch 1,5 m byla výška :-)

    Petr M

    OdpovědětVymazat
  12. tak nějak podobně vypadá ten kubál ... hned jsem klidnější :-)

    OdpovědětVymazat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.