30. října 2010

Aerovleky Holešov

Aerovleky Holešov

10 komentářů:

  1. Ty René, čoveče, mně se to zobrazuje o 90st otočené a celé úplně v levo, co s tým? Jinak akce super, myslím, že ti co zůstali doma můžou jen litovat. Jinak na Picasawebu je to v poho.

    OdpovědětVymazat
  2. nejspíš ta prezentace nebyla kompatibilní se všemi prohlížeči. Zkoušel jsem ji ve čtyřech a šlo to. ( Safari, Chrome,Firefox,Opera). Přehodil jsem prezentaci za odkaz na Picasa. Snad to bude OK. Jen pro zajímavost v jakém prohlížeči ti to zlobilo?

    OdpovědětVymazat
  3. Už to jede, ale zpouštění dopředu a do zadu už nevidím. ale na mě až tak nezáleží, mám to furt živě před očima. Jsem rád, že jsme jeli.

    OdpovědětVymazat
  4. Akce to byla paradni. Slunko, nalestene era. Vlastne i nenalestene :) no parada. A jak ti kluci co litali s Prahou meli dobove obleky. To je vyzva :)

    OdpovědětVymazat
  5. :-))))) JJ, no jo, máš inspiraci. Tak mě napadá, jaký mundůr si vzít na příště lítání? Když si představím společné foto retro VS moderna. No Asi postačí např. slamák VS šiltovka.

    OdpovědětVymazat
  6. Tož pěkné.. aj bych se jel taky podívat .. Ale alespoň jsme s Martinem zasvahovali v Kateřinicích.. misty fučelo 12m/s a vice!

    OdpovědětVymazat
  7. Kluci díky že jste přijeli, další kolo aerovleků bude otevírat novou sezónu 2011, už teď jste mezi zvanými. Jirka

    OdpovědětVymazat
  8. Ahoj kluci, další aerovleky v Holešově už za 2 týdny, tak kdo chce nechť přijede i s poletiho aparátama :) Termín 2 a 3. dubna, tedy první víkend v dubnu, v 9 sraz na ploše, už se na vás těším kluci ušatý :)

    Pozvánka tady: http://lmk-cmelak.ic.cz/blog/holesovske-aerovleky-2-a-3-dubna-pozvanka/

    OdpovědětVymazat
  9. Ahoj, toho jsem se bál že to jednou přijde a budu muset se Salamandrou zkusit aerovlek :-)

    OdpovědětVymazat
  10. Ahoj mnooo, myslim, ze neni ceho se bat, vis ze nekousu :-) Nalozte vsechno co ma kridla, nahoru už to nějak vysmýkáme :-)

    OdpovědětVymazat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.