14. února 2010

Salamandra letí :-)

9 komentářů:

  1. Tak to je nádhera, už se těším, až ji uvidím naživo. Představ si, všechny otvory řezat ručně lupinkovou pilkou...

    OdpovědětVymazat
  2. Ta dýha jak na to koukám by se pěkně vyjímala i na trupu...

    OdpovědětVymazat
  3. Na trup mám už koupenou 1mm překližku, kterou pak jen nalakuju. Nevím jestli by dýha vydržela ten náš svahový provoz. :-) Na Bejbině jsem míval zespoda díry v trupu ...

    OdpovědětVymazat
  4. S tou lupinkovou pilkou za mlada to bylo strašné… Ještě teď se mi ježí vlasy hrůzou když si vzpomenu jaké to bylo peklo něco vyřezat. Fuj :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj René,
    jsem rád že pokračuješ na Salamandře. Pro jaké barevné provedení ses rozhodl?
    Petr Mikolášek

    OdpovědětVymazat
  6. Pro inspiraci
    http://www.rcgroups.com/forums/showthread.php?t=1111312
    Petr M

    OdpovědětVymazat
  7. Ve stavbě pokračuji, ale s častýma a velkýma přestávkama. No jo musím zabrat. Jaro se blíží :-)
    Barvu bych nejraději nechal přírodní dřevěnou. Na trupu by to mohlo klapnout snadno. Uvidím jak se mi povede torzka na křídle a pevný potah na VOP a SOP.Líbilo by se mi kdyby by to mohlo zůstat jen nalakované neschované pod "plátěným" potahem.

    OdpovědětVymazat
  8. V tomto "přírodním" zbarvení létaly první Salamandry.
    Pokud to tak chceš, tak to celé přelakuj čirým lakem, pak si do něj namíchej mořidlo a přelakuj to znova. Ta první vrstva čirým lakem je důležitá. Pokud by jsi to hned namořil, tak by v místech lepených spojů byly fleky, protože se tam mořidlo nevsákne.
    Petr M

    OdpovědětVymazat
  9. Tak přesně těch fleků jsem se bál. Chtěl jsem to nejdříve namořit před slepením ale to jsem se zase obával že se to pokroutí. S tím dvojím lakováním to vypadá mnohem jednodušeji. Díky moc za radu!

    OdpovědětVymazat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.