1. ledna 2010

Jednoplošník Metoděje Vlacha- zálet

Podařilo se mi jednoplošník dodělat a dnes 01.01.2010 udělat první let. Měl jsem docela obavy jestli jsem všechny úhly nastavení a těžiště navrhl správně. Už dlouho jsem z nějakého letadla nebyl tak nervózní :-) Nakonec jednoplošník letěl hned napoprvé rovně bez potřeby trimování. Na ½ plynu mírně stoupal. Po chvíli jsem se probral ze sna a zkusil udělat první zatáčku. Mé obavy, že se letadlo s tak divným kormidlem neotočí byly pryč. Poslouchá na kormidlo i výškovku přiměřeně k typu letadla. Zkoušel jsem ubrat plyn a letět na minimálku. Jednoplošník se krásně klidně šinul po obloze. Metod Vlach by měl určitě radost jak to dobře vymyslel :-)  Škoda že po pár minutách mi přestal táhnout motor a musel jsem přistát nouzově na louce. Nejspíš mi odešel regl.. Motor jede tak na ¼ výkonu. má divný zvuk… jako by jel na dvě fáze. Musím se na to mrknout co se stalo. No jo Laurint a Klement to není :-)


1 komentář:

  1. Opravdu mi odešel regulátor. Nemám pocit že bych mu nějak ublížil. Nejspíš se jedná o výrobní vadu. Zkusím mou první reklamaci v HK :-) Prozatím jsem to osadil náhradním z Combatu

    OdpovědětVymazat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.