27. prosince 2009

Nové stránky - STĚHOVÁNÍ

Jsem rád, že za ¾ roku co jsme založili  náš modelářský web www.Flying.isgreat.org, se na  sešla spousta zajímavých článků a informací.
ALE... Technické možnosti free serveru na kterém stránky hostujeme jsou dost omezené. Hlavní slabinou je omezená rychlost a absence možnosti zálohování.  Udržuji jádro Joomly ze všech sil a nahrávám všechny nejnovější aktualizace. Přesto se může stát, že nám to někdo hackne a bez zálohy jsme v háji.
Jak z toho ven?
  • Jedna možnost by byla platit měsíčně asi 100,-kč měsíčně za plný hosting bez omezení. Vzhledem k tomu že server na kterém momentálně máme stránky je v USA tak by rychlost stejně kolísala. Zálohování by už ale šlo.
  • Další možnost by byla přestěhovat stránky na můj nebo Martinův placený hosting. Nevýhoda by byla že bychom zatížili můj nebo Martinův placený prostor. Stránky by nešly přesunout díky blokovanému zálohování. Muselo by se udělat vše znovu. Nové jádro Joomly a vše co by šlo překopírovat. Taky by se muselo Jádro Joomly udržovat a aktualizovat.
  • Třetí možnost. Přehodnotil jsem k čemu jsme stránky doposud používali a kolik lidí pravidelně přispívalo. Vyšlo mi, že by nám měli plně vyhovovat funkce Bloggeru od Google. Rychlost stránek myslím solidní, bez potřeby udržování jádra ( to za nás udělají hodní hoši od Googlu)
Zdá se mi nejlepší třetí možnost .Udělal jsem tento blog na míru. Snažil jsem se aby to bylo co nejjednodušší .
Filozofie nových stránek: dřevěná bouda na zahradě ve které je modelářská dílna. Sen každého modeláře :-)
Výhody:
  • rychlejší
  • aspoň nějaké možnosti zálohování
  • bez potřeby údržby jádra stránek
  • možnost vkládání příspěvku emailem včetně fotografií bez nutnosti zmenšování
Překopíroval jsem většinu článků...
Zhodnoťte sami… 
Doufám, že se vám bude nový web líbit a budete ho rádi používat …

Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.