27. prosince 2009

WWS1 Salamandra 3,2m Stavba

Neodolal jsem a rozhodl se postavit WWS-1 Salamandra. Vím že to nebude žádný super výkonný brus, ale prostě mě to letadlo bere. Líbí se mi nejen samotné letadlo, ale taky detailně propracovaná konstrukce modelu panem Mikačem. Budu sem psát a dávat fotky ze stavby




Konečně mi včera pošta dodala balík s díly na Salamandru. Skoro týden jim to trvalo klukům v modrých uniformách.

Večer jsem si díly nahrubo roztřídil, dnes koupil lepidlo a pomalu se dám do skládání. Pan Mikač mi díly vyřezal naprosto perfektně. Vše do sebe přesně pasuje. Dokonce i vnitřní hrany výřezů maji ostré hrany s radiusem snad 0,6mm. Díky tomu nebudu muset většinu dílů nijak dopilovávat jehlovým pilníkem. Jen vše začistím jemným smirkovým papírem. Šílenou radost mi udělalo , že mi pan Mikač jako bonus poslal vyřezané balzové díly SOP a VOP , ale hlavně z Cuprexitu vyřezané různé páky, páčky, táhla a mechanismus vypínání pro aerovleky. S tím jsem nepočítal a lámal si hlavu jak to vykouzlím. Ušetří mi to spoustu času.
Martin si myslí že vlastně ani nemám trup jen dvě tyčky . Přesto mi to dnes dalo pořádně zabrat. Celé odpoledne jsem tyčky lepil ze smrkových nosníků. Každá tyčka po 12ks 3*5 . Uvnitř jsou duté a asi dvě hodiny jsem je z venku brousil aby byly krásné jako z jednoho kusu dřeva a taky aby přesně sedly do otvorů v gondole. Ještě že to dřevo tak hezky voní
Na večer jsem to nasucho sestavil a plachtil po bytě. Když jsem doplachtil k Bohdaně tak se trošku překvapila že je to velké jako kráva

Posted via email from flyingisgreat's posterous

Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.