26. prosince 2009

Utajený vývoj DLG

Aktualizováno Čtvrtek, 27 Srpen 2009 07:46 Napsal uživatel Martin Bílek Sobota, 06 Červen 2009 19:28

Jelikož René soustředil část sil na kombaty, mohl jsem si dovolit také lehce polevit ve stavbě Reihra. Došlo k tomu tak, že někdo na diskusi požadoval plán na DLG samokřídlo. Nevím proč, ale asi pro svou jednoduchost mne to pořád láká i když mi moc nelítají :-) Jak jsem to viděl, bylo mi jasné, že pár večerů obětuji, protože jsem nevěřil, že to s opačnou šípovitostí křídel  poletí a taky že to půjde hodit za křídlo. No co vám budu povídat, letí to  a jde to i hodit. Ještě jsem to pořádně nevyzkoušel, protože mne asi po třech hodech vyhnalo počasí domů, což bylo plus, protože musím dát silnější serva. Ještě dnes je vyměním i za cenu vyšší váhy a zítra jdu zkoušet dál.Ještě dodám větší zkušenosti po řádném zalítání. Podrobnosti ve fóru.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.