Pravidelně sleduji tyto stránky a jen obdivně kroutím hlavou nad vašimi modely. Tak mi to nedalo a musím se také pochlubit, jak pokračuji na Orliku. Zaměřil jsem se na trup a kokpit. Veškeré RC vybavení je pod sedačkou pilota. Jako zdroj bude sloužit 2x dvoučlánek Li-Pol napojený do Max-Bec od Jetiho.
Za sedačkou pilota je pouze servo směrovky a výškovky. Rám kabiny je z překližky a zasklení je složené z jednotlivých dílů Vivaku.
Zatím jsem na hmotnosti 6,5 Kg včetně RC vybavení. Předpokládám, že hotový model bude mít cca 9-10 Kg.
Pokud vše vyjde, chtěl bych se opět zúčastnit s Orlikem setkání Rétroplane 2011, které bude tentokrát v Normandii a bude se létat přímo nad mořem.
Petr Mikolášek
LMK Vlašim
Hezkýýý, to je krasavec! Ty brzdy jsou zajímavě řešeny. Klasická stavba, no jo, na tohle jsem už líný. Hlavně nedávat do čumáku motor! :-)
OdpovědětVymazatTen kokpit to je ulet! Libi se mi ze ty budiky jsou videt i ze zadu. Jeste jak tam budou pripojene draty... To me bere :) Z ceho mas prosim ty gumy na odpruzeni pristavaci lyziny? Ja jsem na Salamandre vyzkousel nekolik materialu a vzdycky se mi to po par pristanich utrhne...
OdpovědětVymazatNa přístrojích zezadu budou černé hadičky a bude tam ještě malá tlaková nádobka. V kabině mi ještě chybí uvolňovač vlečného lana ovládací páka brzd, otevírání kabiny a nezbytná kapsa na uložení mapy :-).
OdpovědětVymazatTy gumy na lyžině jsou koupené silentbloky. Na koncích mají navulkanizované plechové destičky se závitem M5.
Na Salamandře mám gumy z tlumičů bubnu automatické pračky. Navštívil jsem šrotiště :-)
Petr M
Nádhera, úplne krásny! Vetrone sú najkrajšie, dúfam, že časom aj ja budem mať niečo takéto :)
OdpovědětVymazat