20. března 2011

Vrtulnik HK450 GT PRO

Obrzek
Dnes jsem se parkrat odvazil poskocit s novym vrtulnikem. Zatim je cely :)
Rene

8 komentářů:

  1. Aááá vidím, že po zákusku a kafi zbyl ještě čas i na heli, tak jak? Lety jako na simu? .. :-D

    OdpovědětVymazat
  2. oproti simulátoru z toho jde mnohem větší hrůza :-) Je to rachot jak cip... Jinak jsem toho zatím moc nepolítal . Můj nejdelší let byl takový že jsem to zvedl, poodletěl asi deset metru a přistál. Pak se mi z ničeho nic pokazil regl. Tak mam na chvili zase dolitane

    OdpovědětVymazat
  3. Počkej jak pokazil regl, šak je novy ne? Lítáš konstantní otáčky kolektivu, nebo jak?

    OdpovědětVymazat
  4. Bylo to nějaké divné. Po tom krátkém letu jsem přistál a chvíli jsme se Zdenkem B. diskutovali. Pak jsem přidal plyn že bude další pokus a už to jen tak pomalu trhaně točilo. Nejspíš na dvě fáze.Nic nekouřilo nesmrdělo ... nějaká divná vada BEC jede jen motor točí trhaně. Ještě jsem regl zkoušel resetovat do továrního nastavení ale nic... doma jsem pak přehodil jiný motor a nic.

    OdpovědětVymazat
  5. To je teda divne, čoveče ja uvazuju, ze vrtas prodam. Pozoruju na sobe, ze mi navyky na heli ovlivnuji ovladani letadel a to dost k horsimu...:-( U vrtase kvedlam kniplem a v poho, ale u éra se trhají proudnice... Docela mi ty reflexy uz vlezly pod kuzi.

    OdpovědětVymazat
  6. jj je to uplne jine. Vsiml jsem si toho uz na simu ze ze musim v hlave prepnou kdyz si zapnu vetrone. Ale po chvli OK. To se prece neda zapomenout :-)

    OdpovědětVymazat
  7. Zapomenout ne, ale ovládání modelu je o zažitých reakcích, reflexech na určité podněty a ty si prostě předrátuješ a máš po ftákách .. Se ZZ jsme se o tom bavili docela dlouho po telefonu. Měl jsem to s přecházením mezi vrtasem a modely stejně, tak šel do světa. nelituju. zkusil, prodal, zapomněl. J.

    OdpovědětVymazat
  8. Nestraš :-) já to beru jako zpestření a taky že se naučím něco nového. tak uvidím jak to budu zvládat...

    OdpovědětVymazat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.