20. července 2010

WWS1 Salamandra dostala pilota

Konečně jsem "stvořil" Salamandře pilota a dovybavil cockpit. Na závody maket to určitě není, ale opět jsem to dělal celé tak nějak aby to rvalo na svahu srdce romantika.
Fotky jsem upravil filtrem Antique. V reálu je to o něco barevnější.
Více fotek najdete po rozkliknutí celého příspěvku přes nadpis.




8 komentářů:

  1. Paráda, nádhera. Fakt dobrá práce. A náhodou, na soutěž maket bych se s tím nebál, máš to dost vymazlené :-)Skvělé okuliare, až budu dělat WWI tak vím na koho se obrátit.

    OdpovědětVymazat
  2. Letecké brýle to není žádná sranda :-) koumal jsem jak je udělat asi 14 dnu a pak to bylo za hoďku hotové. Zkoušel jsem více možností a nakonec jsem z papíru stočil obroučky, zasklil to fólií a z kůže udělal zbytek. Takové brýle by se hodily i na Babetu :-)

    OdpovědětVymazat
  3. No tak to je super. Krásné fotky. Jak to vidíš s tou Litomyšlí? Jedu tam na celou sobotu.
    Petr M

    OdpovědětVymazat
  4. Do Litomyšle mám v plánu dojet. Trochu mám obavy z tak velké akce a z toho vlekání... Doufám, že se mi příliš nerozklepou palce na kniplech :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Co jsem viděl na videu ze svahu, tak se ti ruce rozhodně klepat nemusí a co se týče aerovleku tak to proberem na místě. Není se čeho bát, je to jen balancování křidélky za vlečnou.
    Petr M

    OdpovědětVymazat
  6. Ahoj, do Litomyšle bohužel nemohu, mám nějakýho streptokoka, takže beru antibiotika a tiše trpím v posteli. Dám vědět klukům od nás, aby ti s tím vlekáním trochu pomohli.

    Petr

    OdpovědětVymazat
  7. Jaj... tak to je smůla. Na streptokoka bych doporučoval slivovicu :-)
    Teď jsem znejistěl jestli mám jet. Nejspíš to taky vynechám protože prioritně jsem do Litomyšle chtěl jet proto abychom společně zalítali se Salamandrama. Navíc jestli tam prší tak jako tady tak to bude kvalitně podmáčené.
    Přeji brzké uzdravení...aspoň tak napůl ať nemusíš ležet ale můžeš v dílně makat na Olympionikovi :-)

    OdpovědětVymazat
  8. Myslím, že zítra to tam bude fajn. Tak to pojmi jako výlet. U manželky jistě zaboduješ. Karel Vencel z našeho klubu tam bude a je připravený případně poradit.

    Petr M

    OdpovědětVymazat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.