4. června 2010

Salamandra WWS1 - již brzy

ve volných chvílích makám na Salamandře a už mi toho nezbýva moc... 
Už jen : 
- doladit náhon výškovky
- potáhnout zbytek kýlovky SOP.
- vyrobit vzpěry křídla 
- celé to zalankovat
- pilot
- ostruha
- k tomu pár drobností a je to
Potah jsem nakonec udělal ze Solartexu Antik. Hlavní důvod proč jsem se rozhodl pro Solartex byla dýha kterou mám potažená křídla. Dýze hodně vadí vlhko  ( zvlní se) takže potah Upracou jsem vyloučil. Ten se potahuje za mokra...


4 komentáře:

  1. No tak to je bomba. Je to nádhera. To dřevo jí vyloženě sekne. Klobouk dolů.

    Petr

    OdpovědětVymazat
  2. Díky… je to kus nábytku :-) už jsem s ní zkoušel po focení pobíhat po hřišti a skoro letí :-) Právě jsem dnes dumal jak a z čeho jsi udělal funkční ostruhu. Trošku si zahrávám s myšlenkou udělat ji pevnou :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Máš to krásně postavené. Moc se mi to líbí. Tu dýhu jsi nějak barvil?

    OdpovědětVymazat
  4. Celé letadlo včetně dýhy jsem nejdříve nalakoval čirým lakem jak mi poradil Petr no a pak jsem to celé několikrát přitmavil lazurovacím lakem. Největší problém byl trefit odstín. Koupil jsem dva lazurovací laky a po obou to vypadalo jako fungl nová skříňka z Ikei. Nakonec jsem cosi namíchal sám a konečně to začlalo připomínat starý lak. Na závody maket to není ale romantiky na svahu by to za srdce rvát mohlo :-)

    OdpovědětVymazat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.