2. května 2010

DFS Habicht 1:3 4,533m

Stavba Salamandry se blíži ke konci tak začínám mít roupy. Rozhodl jsem se pro akrobata DFS Habicht. Bude v měřítku 1:3 a rozpětí 4,533m. Stavbu trupu jsem přenechal Zdenkovi. Sám laminování nerad dělám a Zdenkovi to jde jedna báseň :-) Teď už mám trup doma a čekám na vyřezání žeber křídla .Tady je pár fotek ze stavby trupu


7 komentářů:

  1. Tak René, trup bychom měli, teď ještě křídla, vop a sop. :-) Jo a ještě pilota, samozřejmě.

    OdpovědětVymazat
  2. Uz toho moc nechybi to je pravda:) Jo a pilot ma mit v meritku 1/3 cca 60cm. To bude kus chlapa:)

    OdpovědětVymazat
  3. Tak co, napsals tomu Jardovi Chadimovi?

    OdpovědětVymazat
  4. Zatím nepsal. Staňa mi volal v neděli že už na tom dělá tak čekám že by to mohlo brzy být vyřezáno. Trup na Habichta zatím majestátně stojí ve frontě před pracovním stolem :-) Pomalu dodělávám Salamandru. Včera jsem dotáhl do konce kování uchycení výškovky a podpěrné trubičky pro výškovku. Dnes bych se chtěl vrhnout na střeva v gondole. Pozapojuju serva a pak mi zbývá jen pevný potah trupu, přistávací lyže, a hurá na potahování plátnem... No a pak to celé zalankuju jak pavučinu a jde se Salamandrou lítat :-)

    OdpovědětVymazat
  5. :-)) Už se na to těším.

    OdpovědětVymazat
  6. Môžem laminovať aj v domácich podmienkach, alebo na to treba dielňu? Ako to vlastne funguje? Nejaký dobrý link na postup sa nenájde? :)

    OdpovědětVymazat
  7. Ahoj, nejspíš by to šlo laminovat i doma, ale je z toho docela binec. Záleží kolik máš místa a jak máš tolerantní spolubydlící :-) Co se týká návodu tak Zdenek Kopeček popsal svou metodu pláňkování ze styroduru a laminování v časopise RCmodely 01/2011.

    OdpovědětVymazat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.