28. února 2010

Podvečerní letci...



 
 









9 komentářů:

  1. Konečně mi na jednoplošníku nic neshořelo a vylítal jsem dvě baterky :-) Sice jsem při přistání zapíchl lyži do drnu a ulomil podvozek ale jinak zážitek...

    OdpovědětVymazat
  2. Ten podvozek jsi neměl přiznávat, když jsem ho tak poctivě vyretušoval... :-)

    OdpovědětVymazat
  3. hezky si to vytunil... i já mám problém poznat na které fotce je a na které není ulomený :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Hezkyýýý, v luftě obě éra vypadají fakt jako originály, pěkně vyfoceno i barevný filtr k tomu pasuje. Ja se svym Bleriotem XXV snad nikdy nevyletim...

    OdpovědětVymazat
  5. Ještě že Honzu baví víc focení než modelaření :-)
    Co ti chybí na Blériotovi? Něco dodělat a nebo čas zajít ven? Nevím co je horší :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Nechybí nic, pojíždím s ním doma v obyváku... Není čas, ale tréma k záletu veliká... Až se oteplí, přidal bych se rád k vaší letce...

    OdpovědětVymazat
  7. tréma je zlá nepěkná věc… a ani se ti nedivím když má ten Bleriot lítat pozpátku :-)

    OdpovědětVymazat
  8. Dnes jsme byli s Martinem Žačokem na Ratiboři zalétat s jeho F3B Ascotem a mym F3J Nyxem na svahu, pohoda, šprajcy jeden za druhym, ale docela kosa. Po cca hodině jme to zabalili. Byl jsem po 3. měsícich s érem v luftě. Ale paráda.

    OdpovědětVymazat
  9. ten severák má foukat i přes víkend. Pokusím se dát do kupy nějakého větroně a taky bych vyrazil... aspon na hodku :-)

    OdpovědětVymazat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.