26. prosince 2009

Recenze DLG samokřídla

Tak samokřídlo úspěšně zalétnuto a dostalo i jméno. René viděl před chvílí siluetu poštolky a je to prý stejné. Asi na tom něco bude, protože po dobu letu jsem neviděl v okolí jediného ptáčka :-) Je to tedy Poštolka. Vlastnostmi mne nijak moc nepřekvapila, protože přejímá veškeré neduhy samokřídel jako je hlavně vysoká předozadní nestabilita, hlavně při nárazovém větru, nebo při vletu do termické bubliny. Pozitivně mne překvapila výška hodu a to i přes to, že nemám velkou praxi. Řeším jen problém se vzpínáním, protože jsem levák, nestíhám při hodu potlačit výškovku a funkce elevony mi na vysílačce neumožňuje nastavit letové fáze. Jinak bych let charakterizoval jakožto DLG hotliner :-) Zálet proběhl za celkem nepříznivých podmínek 3-4m/s. Malinké éro s tím mělo co dělat a vítr si s ním pohrával jako s pírkem. Po větru bylo takřka neřiditelné i když jsem se ho snažil držet na rychlosti. Váhou jsem se dostal s drakem na 168g, což je téměř váha EPP, ale pak značně narostla vybavením, které má stejnou váhu jak pro 1,5m F3K, tak pro tuto 0,9m Poštolku. Jakmile ztratí rychlost, propadá se k zemi. Nicméně René se po celou dobu záletu nekontrolovatelně smál a prohlašoval, že to musí mít taky. Mám tedy už další zakázku :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.