26. prosince 2009

Poštolka II.

Aktualizováno Sobota, 13 Červen 2009 16:21 Napsal uživatel René Sobota, 13 Červen 2009 16:04


Minulou neděli jsem si zablbnul s Martinovou Poštolkou I. (DLG) a posteskl si, že bych ji chtěl taky. V úterý mi píše Martin, že už ji pro mě má. Nechápu jak to tak rychle a kvalitně dělá... Nastudoval jsem na internetu jak vypadají živé poštolky a v pátek odpoledne se pustil do dodělávek. Všiml jsem si že většina živých poštolek nemá tělo ve tvaru XXL preservativu. S tímto poznáním jsem vybrousil ze styroduru bříško a hlavičku. Bříško jsem naplnil střevama ( 2x 9g servo, AAA čtyřčlánek 900mAh, přijímač Assan 2,4G) a ještě večer to zkusil pohazovat na louce. Chtělo to díky zkrácenému trupu přidat závaží.

Dnes jsem jí prošpikoval hlavu olovem a vyrazil na svah do Petřkovic. Váha se zastavila na 320g. Fučelo podle předpovědi 8-11m/s. Hodil jsem poštolku do toho vichru ať se s tím holka popere. Lehce jsem dotrimoval a už to lítalo. Po chvíli jsem si lupnul přemet přes půl oblohy . Paráda! Poštolka II. zvládala tu vichřici na jedničku. Jen to zase chtělo zmenšit výchylky na výškovce :-) Přistál jsem. Nastavil výchylky asi 8mm na obě strany a nastavil exponenciálu na 60% . Poštolka se krásně sklidnila . Zkoušel jsem další přemety, výkruty a lety na zádech . Fakt skvělé éro. Obratné, dynamické, rychlé, pevné. Poštolka II naprosto splnila mé představy o skladném svahovém éru do drsných podmínek. Je trošku přecitlivělá na výškovku, ale dá se na to zvyknout. Zvlášť je třeba dávat bacha že nemá sama od sebe moc velkou snahu vybírat střemhlavý let. Myslím že by snesla ještě nějaké olovo, ale počkám s tím až jak se bude chovat v bezvětří.

Přemýšlím jestli vylaminovat sundávací překryt přední část trupu a břicha.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.