26. prosince 2009

Nový svah Lhoty

Aktualizováno Sobota, 12 Září 2009 08:21 Napsal uživatel Martin Bílek Úterý, 04 Srpen 2009 08:37
Objevil jsem nový svah na Lhotách, kde se dá lítat JV a J vítr. I když všude jinde bylo bezvětří, zde krásně protahovlo. Svah je nad přehradou Bystřička, je krásně otevřený a tahá to nahoru úplně samo. Byl jsem tam dvakrát po třech hodinách a pokaždé jsem přistával jen protože jsem chtěl. Zkrátka během Chvilky jsem nabral výšku, pak zablbnul, vystoupal  a zase. Zkrátka jako s motorem. Vůbec není potřeba bloudit po nebi a hledat termiku, prostě to nese všude. Všechno má samozřejmě své ale. Prostor na přistání je trochu omezen a hrana svahu před vámi  je lemována el. ohradníkem za kterým je spousta kravinců a také plemenný býk, tak nedoporučuji  červené tričko. Musí se tedy dávat trochu bacha, vracet se  pokud možno v dostatečné výšce a přistát na loučce za hranou, ale to zde není žádný problém. Na čistý J se musí lítat trochu více vpravo nad údolím a může být trošku problém doletět na místo , kde to nese, ale chce to pevné nervy a v momentě kdy se tam doletí je o výtah postaráno.   Link v kontextu


Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.