26. prosince 2009

Crash F3K

Jako pilot za moc nestojím, ale konstruktér jsem čím dál lepší :-) Šel jsem si to dnes v podvečer hodit a byla to paráda. Lísteček ani nehnul,  éro jsem si vytrimoval, létal pro mne zázračné minutové časy a přistával do ruky. Po dnešním dive testu éro usoudilo, ze by bylo záhodno udělat i crash test a tak asi 10m nad zemí v poměrně rychlém letu zamířilo střemhlav dolů,  narazilo kolmo na zem a lehlo. Jak jsem se k němu blížil a viděl, že je v zemi něco zabodnuto, bylo mi jasno, že je zle, a špice je zlomená jako se mi to už několikrát stalo. Smířený s tím, že se mi zase budete smát se loudám k éru, vidím, že éro leží na zádech, špici má a to, co  je zapíchnuto v zemi je pouze převlek. Při dopadu se zabodlo a vyskočilo z převleku ven. Po bližším ohledání jsem zjistil, že éro nemá jediný šrám a převlek je docela kus v zemi,  jak na fotce ukazuji prsty. Mé konstrukční slepé uličky se zúročily a vystužení přišlo na pravá místa. Jo a závěrem z toho plyne ponaučení: DOBÍJEJTE PRAVIDELNĚ BATERIE !!!

Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.